onsdag 5 januari 2011

you taste just like glitter mixed with rock´n´roll

vid tangenterna: Jessica kl. 16:20
ÄNTLIGEN har e.l.f fått in en massa produkter på lager igen! Jag är i så desperat behov av ett nytt transparent puder att jag passade på att köpa två nu, medan de fanns inne. Jag väntar fortfarande på mitt paket som skickades innan jul... Men jag verkar inte vara den enda som hoppas på att brevbäraren ska putta in mitt paket genom brevinkastet (eller en avi, vilket oftast är fallet) av deras facebooksida att döma. Nåja, det dyker nog upp snart! Typiskt att det ska vara helgdag imorgon bara. ;P
Som plåster på såren (åtminstone mina) så har de passande nog ett nyårserbjudande i form av fri frakt [kod: newyearEU] så jag passade på att fylla på förråden lite - och testa zit zappern som har varit slut de senaste gångerna jag beställt, samt borst-rengöringen. Jag har schampoot redan, men det är lite omständigt att mecka med varje dag. (vilket jag mao inte gör - tänk om man var så duktig!)
Kommer bli grymt att inte behöva stå och pula runt kanterna med borsten för att få upp något puder, haha! :) Happii happi göl.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos