torsdag 20 januari 2011

TODAY-TODAY-TODAY

vid tangenterna: Jessica kl. 23:13
Åhhh, jag hade sååå mycket som jag ville skriva ikväll som jag liksom har gått och bunkrat upp hela dagen (har jobbat 09.00-21.30). Så självklart så blir det som en tröttpropp i huvudet nu. Hade jag varit ledig imorgon hade jag nog kunnat tvinga ögonen att vara öppna en stund till, men nej, det funkar inte nu för jag ska upp tidigt imorgon igen.
Ohohoo, delat pass imorgon - tvättstugan mellan arbetspassen - och sedan är det HELG. Tobbe har laddat med Superostbågar till mig! :D

Längtar till nästa vecka, blir mycket skoj då!
Hahaha, ordet skoj är ju bara så kefft. Känner mig som en karaktär i Bröderna Fluff när jag använder det ordet, typ.
Men det ser alltså ut att bli en intressant vecka, har mycket fina planer, mohiii!

Men aaaprecis. Går på energireserverna nu, så dags att krypa ner hos prinsen! Vi hörs imorrn, finings. Gonatt!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos