fredag 28 januari 2011

Fridaymuuus

vid tangenterna: Jessica kl. 20:19
Typiskt typiskt typiskt att det var just Frankrike vi skulle åka ut mot i handbolls-VM. Jag har fortfarande ett rejält horn i sidan till dem efter VM-finalen 2001. Bengan Boys var mina största och mest älskade hjältar då. SOM jag GRÄT när de förlorade! Har aldrig gråtit så mycket i sportsammanhang varken före eller efter.

Idag var jag, bobon & Tuva ute på Lisö i några timmar och myste med Jenny, Lilly, Jolene och en mamma från Lillys dagis och hennes tre barn. Lilly berättade att hon har sett Bolt (som hon ju fick av mig och Tobbis när hon fyllde år) 100 gånger. Jojomen. Det var så roligt att se henne busa med de andra barnen, hon såg så lycklig ut! :D
Hittills ikväll så har vi inlett fredagsmyset med thaimat som Tobbe plockade upp när han kom från jobbet. Jag tog Pattaya, 3 små rätter: Friterade tigerräkor, kycklingspett med jordnötsås och vårrullar. Känner mig lika fullproppad som en vårrulle nu. Gott var det dock. Nu ska min babe strax röra sig mot ishallen för träning. Själv funderar jag på om jag ska köra en stund på trappis innan Ally McBeal börjar vid nio. Jag har missat varenda avsnitt den här veckan! Och jag kan inte skylla på enbart jobbet heller, för de kvällar jag varit ledig så har jag GLÖMT BORT Ally! Dåligt. Katastrofalt, rentav. BOMBER OCH GRANATER!

För övrigt så är mina tatueringar i det smuliga stadiet nu. Det sunkigaste. :D Kan även tillägga att vintern inte är den behagligaste årstiden att tatuera revbenen på av det rent praktiska skälet att både dina händer och Helosan-salvan är iskalla när dui ska smörja in den jäveln.
Ska vi prata mer om mina tatueringar? De är nämligen det enda jag tänker på just nu. Jag är kär i dem.

2 kommentarer :

Jenny on 29 januari 2011 kl. 10:19 sa...

Inte för att det spelar nån roll men Jenny och jag konfirmerade oss tillsammans, de är inte fråån dagis=)

Jessica on 29 januari 2011 kl. 14:09 sa...

JAMEN JAG TYCKTE VÄL ATT DET VAR HON! Hahahaha. Men så hade jag för mig att du sa att det var några från dagis... Men det är klart att det var Jenny... som hade vita Buffalo´s en gång i tiden. :D

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos