tisdag 25 januari 2011

I can see clearly now when the rain is gone

vid tangenterna: Jessica kl. 23:26
Vi gjorde en massamassamassa ljusa slingor idag (vi = Sara, jag satt mest och läste skvallerblaskor) och så kapade av de lite längre slingorna som var runt ansiktet, så att det blev en mer jämn page istället.
Jag är så nöjd så, som alltid. Passade på att införskaffa en ny flaska av Keune´s Silverschampoo också, det är GRYMMAST. Jag har haft någon variant från Lóreal senaste året, men det är verkligen värdelöst i jämförelse. Keune´s har så mycket pigment i att det nästan är svart i handen snarare än mörkblått, haha.
Ett tips där alltså, för er som bleker håret.

Jag körde trappis i ca 40 minuter nu ikväll. Man svettas som en gris efter 15-20 minuter, om inte mindre. Hahaha.
Jag kör de där övningarna som JJ visade i videon också, men jag har ju bara 5-kiloshantlar så jag orkar inte köra så många av den... än. Jag har självklart släpat mina handleds- och vristvikter till jobbet, för att ha när jag gymmar där... Kanske ska ta hem handledstyngderna igen...?

IMORGON SKA JAG TATUERA MIG! 2 st blir det.
Är lite nervös den här gången, för Stefan sa följande när jag visade exakt vart den ena ska vara:
"Ohhh ajajaj, vad ont det kommer göra - är du säker?"
Jo, tack du.
Men som sagt, jag lär ändå vara halvt avsvimmad större delen av tiden. Han tipsade om att jag kunde ta alvedon innan, det ska tydligen hjälpa lite åtminstone.
Men jag är TAGGAD till tusen! :D

Nu är klockan mycket, läggdags pronto. GONATT!!<3

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos