onsdag 19 januari 2011

Hahaha

vid tangenterna: Jessica kl. 22:57
Sebbis & Stina är tjänstelediga för att hänga i London i några månader. Just nu söker de jobb och häromdagen postade Stina detta:
"Sebbelicious e bara för söt :D. Han har precis råkat skicka iväg ett CV till ett företag där det står "I want to feel used at work"."


Hahahahahaha. Jag dör lite inombords av skratt varje gång jag kommer att tänka på det. Jag vill bara sucka och säga "Åhhh Seeebbis..." samtidigt som jag skakar uppgivet på huvudet. Hahaha.
Saknar er!

1 kommentarer :

Caroline on 19 januari 2011 kl. 23:20 sa...

Hahaha! Påminner om mina egna misstag, skickade samma CV till två företag och det roliga var att jag blev kontaktad av företaget som cv:et INTE skulle till :)

blir sugen på att också vara tjänsteledig i london ett tag...

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos