fredag 7 januari 2011

Dag 06 - Min dag

vid tangenterna: Jessica kl. 19:32

Jag har gjort smoothie till mellanmål.

Sminkat mig så att jag inte ser ut som ett vandrande lik med mörka sopsäckar under ögonen. 

Gosat med Lizzie & Puff.

Fikat med Tina på e.m - just det här är dock inte hennes outfit för dagen.

Jag rea-fyndade lite på Lindex & Hemtex.


 ... och hämtade ut ett paket med lite filmer. Känns skönt att ha båda Boondock-filmerna nu. <3

Vi har ätit ugnsstekt kyckling med potatisgratäng till fredagsmiddag och nu har Tobbis åkt för att träna medan jag tänker ha filmkväll med Georgia Nicholson (aka filmen i mitten på bilden ovan)! =)
(notera nya tv-bänken! Den gör mig glad... haha.)






2 kommentarer :

Jenny on 7 januari 2011 kl. 22:23 sa...

Va fint det blev med nya tv-bänken!

Jessica on 8 januari 2011 kl. 19:14 sa...

Ja, visst blev det? Inte lika rörigt som innan. Det blev som ett helt annat rum!

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos