måndag 17 januari 2011

2 nya små vänner i sminkväskan

vid tangenterna: Jessica kl. 22:12
Vill tipsa om e.l.f´s (japp, elf-elf-elf, it never ends!) Plumping Lip Gloss. Jag har ett par sedan tidigare, men det här är min favoritnyans (Wink Pink) so far. För oss med liten mun med smala läppar är de här lite festliga, man inbillar sig åtminstone att "plumping-vätskan" gör lite nytta när det sticker i läpparna på det där säregna sättet, haha. Sedan hur länge det varar vetefasen... Oavsett så tycker jag att den bubbelgumsrosa nyansen är söt!
 Det senaste tillskottet i borst-sortimentet är studio-linjens Stipple Brush och jag kan väl inte påstå att det är en borste som jag inte klarar mig utan (som min Powder Brush t ex), men den är onekligen bra när man bara vill lägga på ett tunt lager bronzer eller rouge, eller för att bättra på dessa senare på dagen om det skulle behövas.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos