lördag 22 januari 2011

Lördag

vid tangenterna: Jessica kl. 14:20
Hej hallå!
Jag har tagit min laptop och flyttat mitt högkvarter tillfälligt ut i köket. Tobbe och Jonas kollar på fotboll i vardagsrummet så jag hänger hellre här i lugn och ro... Jag har precis fixat en kopp te, så livet är ganska behagligt. Lyssnar dessutom på min spotify-playlist med just det namnet; Behagligt. Den är under uppbyggnad, kan tilläggas. Satt och pillade med den igårkväll i väntan på att Tobbe skulle bli klar med sina (online-)spelautomater, haha. Jag var så trött på mina röriga playlists. Eftersom jag använder windows mediaplayer mest så har spotify inte varit så organiserat. Ska med andra ord försöka bli bättre på det nu.

Är lite trött faktiskt, lördagen till trots. Puff störde min sömn imorse, han ska trampa på en, spinna som en galning, gosa och prata. Fast det kan man ju inte klaga på. Han är ju så söt.
Som den här:
Fast mycket större och tjockare, dårå.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos