måndag 3 januari 2011

Blue monday

vid tangenterna: Jessica kl. 11:08
Mitt alarm ballade ur imorse (det gör så ibland - det vore bra om 3 fick in BB torch nu...), så istället för att bli väckt vid åtta så vaknade jag en timma senare. Då var jag så seg att jag låg och drog mig en dryg halvtimma extra. Tur att det funkade som det skulle igår när jag jobbade åtminstone... Det valde rätt dag att muppa sig på. Idag är Tobbis tillbaka på jobbet igen efter semestern, så jag har hemmet för mig själv igen. :)
Det är mysigt med semester tillsammans, men jag tänker inte sticka under stol med att man går varann på nerverna stup i ett efter några för många dagars hängande i hemmets lugna vrå. Med andra ord har jag det rätt bra ändå här i min ensamhet. "Jaaaag gliiider."

 Jag vet dock inte om det beror på min inte helt frivilliga sovmorgon eller om det är januari i allmänhet, men jag har en sån där lite otäck känsla i magen idag. Som om man bara går och väntar på att något dåligt ska hända, ni vet? Hoppas den avtar snart.
Bläää.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos