tisdag 18 januari 2011

NEEEEEEEJNEEEEJ

vid tangenterna: Jessica kl. 12:57
Hahahaha vad i helvete!
Jag skulle googla en bild på Anamaria som åkte ut igår i Topmodel och lyckades självklart snubbla över vem som vann. GODDAMMIT. Detta är skälet till att man ska se såna här serier på nätet eller på andra sätt så att de inte är klara redan när de visas här. Gaaaah.
Anyways. Nu ska jag försöka förtränga det.
Jag gillade Anamaria och tyckte det var synd att hon åkte ut - även om hon var en dryg liten unge (jag minns själv att jag tyckte jag var sååå mogen när jag var 18 - HAH) med bara en aaaaning för stort ego.
Hon hade ju sin lady Gaga-look goin´on liksom... fast utan de extrema kläderna och vita/gråa håret.
Sedan kan jag tycka att det är lite hycklande att eliminera någon från tävlingen som redan kommit såhär långt (ja, det är ju tusentals och åter tusentals tjejer som söker och hon var en av de 13 eller 14 som får vara med i tävlingens slutskede) för att hon är för smal och för vältränad. Varför inte ge henne en chans, typ ge henne erbjudandet att få råd av en dietist under programmets gång för att se om något förändras? DET skulle sända ett bättre budskap till unga tjejer, tror jag. "Det är jättebra att träna och vara aktiv, men såhär kan du göra för att ändå se frisk ut och få din kropp att må bättre", typ. Ni hajar?




0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos