fredag 14 januari 2011

Hej soffan, hej hej hej

vid tangenterna: Jessica kl. 21:00
Vilken fruktansvärt tröttsam dag det har varit idag! Absolut NOLL att göra på jobbet ungefär. Tror jag hade 5 eller 6 bokningssamtal totalt på HELA DAGEN. Det är lustigt det där, att man kan bli så fruktansvärt trött av att inte göra någonting alls.
Nu på kvällsavgången fick jag lite (med betoning på lite, that is) att göra i alla fall. Dels släpade jag av en blytung kartong fylld med nya turlistor (jiho, som vi väntat...) i famnen nerför hela landgången för att därefter ta upp en dam i rullstolen till båten. Jag körde typ rullstolen som en berusad tack vare att mina armar var som gelé efter den förbannade lådan, haha... Och jag har ändå hyfsat starka armar, måste bara inflika det!
Nu ska jag DÖ i soffan framför Ally McBeal. Tobbe är hos Hannes och spelar poker.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos