måndag 17 januari 2011

Snyggaste klänningarna (och karlarna) från GG-röda mattan

vid tangenterna: Jessica kl. 17:25
Angelina Jolie i Atelier Versace
Säga vad man vill om Angelina, men snygg i grönt är hon. Älskar den här klänningen.

Emma Stone i Calvin Klein Collection
"Vem är Emma Stone?" tänkte jag. Googlade och insåg att denna Jaime Pressly-lookie är hon som spelar huvudrollen i Easy A som jag och Pulia såg på juldagen. Aa okej. Jag gillar klänningen, den kan tyckas lite väl clean jämfört med de andra galastasserna, men jag känner 90-talsvibben och gillar den slanka siluetten.
Dessutom är det snyggt med urringat bak istället för fram.

 Olivia Wilde i Marchesa
Jag känner bara... bara... GE MIG.
Jag skulle också le sådär fånigt om jag bar den klänningen.

 Sandra Bullock i Jenny Packham
Jag kan verkligen vara lite allergisk mot nudefärgat. Ändå fastnade jag för både denna och nästa klänning. Detaljen som gör hela klänningen är den bara axeln, hade draperingen varit annorlunda hade det här fått mig att tänka på farmors nattlinnen. Nu är den så fin, så fin istället.

Scarlett Johansson i Elie Saab
Som sagt, hade kunnat vara trist. Men den är inte det. Så enkelt är det. Dessutom är jag ett fan av v-ringat.

Snyggaste karlarna:

Joseph Gordon-Levitt & Robert Downey Jr.
Som Maria Montazami skulle sagt: "Mums."

1 kommentarer :

Elin on 17 januari 2011 kl. 22:47 sa...

Åhh, vilka fina klänningar! Gillar Angelinas gröna :)

Sen såg jag Inception för några dagar sen. Ojoj, Joseph Gordon-Levitt har verkligen vuxit upp från sina lite oskyldiga roller i typ 10 orsaker att hata dig.. Mums säger jag med!! ;)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos