måndag 24 januari 2011

That´s so fetch!

vid tangenterna: Jessica kl. 14:55
Haaaallå!
En trött måndag var det här! Blev osäker nu när jag skrev det; "Vänta, ÄR det måndag eller har jag bara fått för mig det? Vilken dag är det? Jo, det är måndag." 
Som i en trött dimma noterade jag att Paul har slutat i Vakna och ersatts av Martin Björk. Trodde först att jag drömde, men har sett facebooksidan att det tydligen är ett permanent byte. Spännande med lite nytt sådär, men jag kommer sakna Paul... (Haha.)
Jag ska strax röra mig mot jobbet, det är dags att byta om nu. Men jag har tvättat, kollat på Mean Girls och tränat på trappis, så lite nytta har jag redan hunnit med! Igårkväll körde jag 50 minuter och höll på att dö. Idag orkade jag inte lika länge, så idag fick det räcka med nästan 30 minuter. Det gäller att stretcha ordentligt efteråt bara, eftersom det är väldigt monotont att stå där och trampa. Men oooh, I love it. Att jag inte tänkt på en trappmaskin tidigare, jag som haft såna problem att tona benen! Stupid.

2 kommentarer :

Jenny on 24 januari 2011 kl. 17:06 sa...

Hur mycket kostade trappisen?

Anonym sa...

åh nej ja gillar ju paul :( men martin björk är ju het så kanske funkar det med ;)

natta

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos