fredag 21 januari 2011

My soon-to-be new baby!

vid tangenterna: Jessica kl. 22:44

 Det är alltså en sån här jag ska införskaffa på tisdag. Ohhhjäääh. Längtar. LÄNGTAR VERKLIGEN. Ska bli så rooooligt med lite omväxling från löpband och träningscyklar! Är så trött på grejerna på jobbgymmet just nu, jag behöver något att variera med för att få min inspiration tillbaka. För gud, jag ÄLSKAR ju att träna! It´s my drug! Och det senaste året har jag verkligen saknat den där känslan av att längta till gymmet - och det syns och känns på och i kroppen, haha.
Vi pratade om det på jobbet, jag och Maggie, att man är ju så olika. Friskis & Svettis är ett lysande exempel på träning som ger mig rysningar. Jag är så okordinerad att det är meningslöst för mig att ens försöka, liksom. Jag minns med fasa friskispassen på idrotten i högstadiet och gymnasiet... Nä. Jag är den typen som älskar det "cleana" och uppenbara, liksom. Aka GYMMET. Och så yoga. (Jag är ju Tvilling - motsägelsernas tecken.)

1 kommentarer :

Anonym sa...

jag vill vara lika motvierad som du till träning!!!!!!!!!!!!!!


:D haha.

natta

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos