söndag 23 januari 2011

Lördagskvällen

vid tangenterna: Jessica kl. 00:30
Åhh, varför ska katterna alltid falla för de mest opassande platserna att föredra som hotspots för allmänt katthäng? Vår nya skrivare är the place to be numera.
Nyss så körde de en herren-på-täppan om den. Sin betydligt begränsade storlek till trots så vann Lizzie den här ronden.
Vår lilla prinsessa. Eller drottning kanske, snarare. Hon äger Puff any day.
Och jag tröttnar aldrig på och kommer aldrig sluta fascineras utav hennes profil. Min fina tjej.
Den här bilden är tagen idag och den ger mig otviveaktligen vårkänningar. Varje år de senaste 5 åren har jag sett henne sitta såhär och kisa mot solen, först på altanen på hamnis och nu här i vårt eget lilla place. Kärlek.

Vi har varit på Hamnis och firat pappa ikväll! Fantastiskt trevligt var det. Vi åt tills vi var lika stora som Oprah när hon inte varit på diet på ett tag. Och så busade vi med Lilly, världens bästa tjej. Vilken fantasi hon har. Jag ska skriva en saga om henne en dag.

Nu, hemma igen, så har vi tittat på det sprojlans nya avsnittet av Fringe. Åhåhååå vad jag har längtat efter det! Underbara Fringe. Ojojoj vad hjärnan fick jobba idag.
Nu är jag hyfsat trött och inser att jag inte gjort min "dag" på listan ännu. Får återigen ta på mig dumstruten, ställa mig i skamvrån och säga att vi kör dubbelt imorgon istället. Filåt.
... och GONATT!:)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos