måndag 31 januari 2011

Frrrreakeeeyy

vid tangenterna: Jessica kl. 22:03
Jag ska till tandläkaren imorgon eftermiddag, för första gången sedan... ja, sedan innan jag fyllde 20 i alla fall.De lät så snälla så i telefonen så det gjorde mig lite mer avspänd, men liiiite ångest har jag allt. Lite läskigt känns det ju. Lite... ja. Lite otäckt. Jag vet inte alls vad jag ska förvänta mig. Mina förbannade visdomständer ska de ta en titt på och så får vi se vad som ska hittas på där (hjälp!)... Sedan hoppas jag att jag inte har 70 000 hål. Men jag har alltid varit noga med mina tänder, så jag hoppas att det är någorlunda okej. Jag försöker förbereda mig på att jag ska ha hål - fast jag har ju inte haft några tandrelaterade problem utöver visdomsgaddarna, så... Ja, den som lever får se, helt enkelt. Häääh.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos