lördag 4 juni 2011

Winey!!:D

vid tangenterna: Jessica kl. 16:55
Hej hej hallååå,
hur har ni alla det i sommarvärmen? Det känns verkligen som om jag har slungats rakt in i sommaren och jag fattar ingenting. Var det inte vår precis och jag var överlycklig över att isen höll på att försvinna och för att jag skymtade en liten, liten tussilago?
Jag hänger inte riktigt med längre. Sommar är det iaf och jag har blivit bjuden på fiskplanka i hamnen av min finafina sambo. Sen lunch/tidig middag. Välj själv. Om drygt två timmar kommer Natha, Simon & co trilla in här - det är dags för viiiinkväll. Ohhjäääh. Känner hur törsten tilltar. Rosé! Och vitt! Kanske lite rött? Nej, det har jag nog redan druckit upp. Men de andra har vi!!

PUSS!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos