söndag 18 augusti 2013

Suris

vid tangenterna: Jessica kl. 23:29
Kom hem från den här jättelånga dagen (helgen) och var på halvkul humör, mest för att jag var trött. Eller... typ bara på grund av det. Var upprörd på Tobbe för att han inte hade tänt upp lite hemma när han kom hem idag, för när det var helt mörkt hemma när jag kommer cyklande så blir jag jätterädd att något har hänt (typ bilolycka) och sedan när allt är lugnt så blir jag arg istället.
Han hade iaf kommit ihåg att sätta igång en tvättmaskin med handdukar - men han var så grundlig att han slängt med de "hand"-handdukarna som han imorse bevittnade att jag hängde fram rena. Lite onödigt kanske. Men det är ju tanken som räknas. ;) ♥

Bla bla bla.
Sedan verkar det som om mitt Windows typ har slutat gälla eller något, så jag behöver köpa det. Arggghhhhh. Och mitt upp i det så börjar plötsligt mitt Sims att bete sig lite underligt. Jessica inte glad.
update 130819: Kan vara så att problemet är löst och att det hade med uppdateringar att göra. Vi får välla seee.

Nu går jag och lägger mig och gör som de andra tre invånarna i denna drömlägenhet: Sover. God natt, över och ut.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos