söndag 14 april 2013

Jag ska aldrig mer läsa kommentarer på nätet.

vid tangenterna: Jessica kl. 11:43
Alltså. Nu har jag först läst ett gäng kommentarer på inlägget på Maria Montazamis blogg där hon (typ) förklarar varför hon var tvungen att åka hem i några dagar - vilket jag helt hade missat men som det tydligen har varit ett himla rabalder om på nätet (frågetecken frågetecken). Enda skälet till att jag ens fastnade i det spindelnätet av kommentarer var för att Bloggkommentatorerna länkade direkt till inlägget.

Sedan läste jag den här artikeln om (the queen!) Jenna Marbles och började läsa kommentarer där av bara farten.

Okej. Det är självklart massor av uppskattande och välmenande kommentarer på båda dessa, men man fastnar ju alltid för de idiotiska. Som människor som på riktigt verkar psyksjuka och allvarligt obehagliga som anser sig ha full insikt i Marias liv eller gamla gubbar som dömer ut Jenna eftersom de allvarligt talat är för gamla och torra för att förstå vår generations humor. JAG ORKAR INTE. Jag blir trött i huvudet bara av att ens försöka formulera något slags svar åt dem.
Och det är därför jag undviker att läsa kommentarerna - de är som ett gift. Fula, elaka och inskränkta. Usch.
Som Fez säger till Eric när han deppar över uppbrottet med Donna i "That 70´s show":
 "-You´ll suck the FUN out of FUNLAND. And without FUN, Funland is just... LANDLAND."

SLUTA SUG DET ROLIGA UR INTERNET, idiot-kommentatorer.

2 kommentarer :

Hello cupcake on 15 april 2013 kl. 09:57 sa...

Åh vad jag håller med!!!
Det är ALLTID nån jävla idiot som måste vara elak. Fattar inte vad man får ut av att vara elak mot människor som man inte känner =(

Jessica on 15 april 2013 kl. 10:26 sa...

Nej, vad får man ut av det liksom? Pinsamt.

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos