tisdag 6 augusti 2013

When life gives you lemons - buy some teacups

vid tangenterna: Jessica kl. 16:40
Det blir en till DG-höst för mig. De reservplaceringar jag har till utbildningarna och kurserna jag tackade ja till är ungefär likvärdigt med ett "det är inte du, det är jag" i trovärdighet (för att komma in).
Och jag är väldigt ledsen över detta och kommer inte att vilja prata om det mer just nu, men jag vet ju att många av er som läser undrar... så nu vet ni.

Så. För att ha något att se fram emot så knattrade jag ilsket på tangentbordet, klickade målmedvetet på musen och drog fram det magiska kortet inne på Anthropologies webshop. Monogram-muggarna har jag varit lite smått besatt av en längre tid nu, tex när Jenny åkte till London i januari så bad jag henne hålla utkik efter dem. Det var inte förrän senare som jag fick klarhet i var de fanns att köpa, och häromdagen upptäckte jag alltså att webshopen skeppar till Sverige. För €17´s frakt, förvisso - men idag kunde jag inte bry mig mindre.
Direkt efter messade jag Tobbe. "Nu beställde jag de där två muggarna från England för att ha något att se fram emot. Och jag förtjänar det och jag vill ICKE ha några sura blickar!" varpå jag fick tillbaka ett löfte om att inga sådana skulle utdelas.

Den 16:e september öppnar ansökningstiden till vt14. Då satsar vi igen.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos