torsdag 15 augusti 2013

Vitt & frääääscht

vid tangenterna: Jessica kl. 16:31
Ja, jag älskar min nya dator. Nu vill jag ha ett matchande vitt tangentbord! Fast jag gillar mitt nuvarande... det är inget fel på det. Men ett vitt vore snyggt. Något jag behöver och som jag tjatat om att jag måste skaffa är dock en ny mus. Jag älskar den jag har (en gammal Logitech med sladd som jag snott av Tobbe för en rackarns massa år sedan) men den börjar bli trött och ärligt talat mer än lovligt sunkig. 
Men: HUR FIN ÄR INTE DATORN? I´m in love. 

Och jag ska ägna mig åt att installera dessa nu:
Måste köpa på mig alla expansions och grejer till 3:an jueee. Först och främst Husdjur och Årstider. Det är mina favvos till 2:an och jag kommer typ inte kunna spela 3:an utan dem. Nope.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos