torsdag 8 augusti 2013

Alltid något att glädjas över:

vid tangenterna: Jessica kl. 14:11
Och: mitt sista nattpass är nu avbockat. Skönt. Jag lyckades dessutom tvinga mig själv att sova till 11.30 idag, så jag har 6 timmars sömn i ryggen och känner mig ganska vältankad på den fronten åtminstone. Jag vaknar alltid-alltid-alltid vid tio-tiden när jag har jobbat natt och efter det så är det verkligen som om jag måste övertala kroppen att sova lite till.
Idag ska Lilly sova här för imorgon så ska hon åka med mig och Sofia till Visby över dagen. Jag ska bunkra te för hösten och Lilly ska få äta en massa glass. Haha☺ Först hade vi bokat 07.00-båten, men vi ändrade det till 10.55 istället, av flera anledningar. Jag är inte ledsen över det, kan jag säga. ;)

Nu ska jag träna lite. Laters!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos