tisdag 20 augusti 2013

Rebooting . . . Please wait.

vid tangenterna: Jessica kl. 22:39
Jag känner mig lite vilsen just nu, med allt. När det inte blir som man tänkt sig så behövs det lite tid för att omstrukturera arrangemangen man gjort i sitt huvud och sätta Plan B i rullning. Det kommer stunder då jag stannar upp och känner mig alldeles... ja, vilsen och bortkopplad. Jag har gett mig själv augusti ut att få vara så. Sysselsätta mig med sådant som gör mig glad och avkopplad. Trygg.
Så kan det bli ibland och när det inte finns så mycket man kan göra åt saken så är det bara att dunka sig själv i ryggen och ladda om. Det här fixar sig.
Men jag fick ju liksom mer tid på mina händer än vad jag hade velat nu i höst... så jag kan lika gärna ta tillvara på den genom att "slösa" med den. :)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos