torsdag 1 augusti 2013

Jolene & fläkten

vid tangenterna: Jessica kl. 16:48
Både Lilly & Jolene var väldigt fascinerade av min Polaroid-kamera - vilket jag förstår, för jag var själv någonstans mittemellan dem i ålder när jag kom i kontakt med en för första gången. Det var på dagis och fröknarna tog en bild på varje unge som sedan sattes fast med en klädnypa i ett snöre ovanför ens hylla (där man hängde ytterkläder och så). Det var där jag blev kär för livet!:D 
Jag tycker fortfarande att det är lite magi över det hela - nästan ännu mer nu med den nya ZINK-teknologin (zero ink). INTE ENS BLÄCK BEHÖVS, liksom! 

Anyways. Jag tycker den här bilden på Jollisbollis är så söt. ☺ Gosunge alltså.


Och det tycker Lizzie med! Hehe;)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos