onsdag 14 augusti 2013

En ledig dag med jobb. Typ.

vid tangenterna: Jessica kl. 11:37
Jaja, jag är medveten om att det inte direkt är morgon längre och efter den där koppen med te, som dessutom var min andra, så har jag redan hunnit hälla i mig en islatte också. Men bilden visar hur min morgon inleddes, dvs med frukost på balkongen. Och jag är glad att jag tog tillvara på de där små solglimtarna, för nu verkar de mörka molnen som de varnat om på väderleksrapporten dra in med bestämda steg. Eller rullningar. Eller hur moln nu skulle göra när de "klampar".

Notera min monogram-mugg! Mina "tröst-koppar" kom igår. ♥☺

Jag är ledig fram till helgen nu, men jag planerar att mecka med Jens hemsida till företaget idag. Och imorgon, om det behövs. Och eftersom jag gillar att sitta vid en stationär dator när jag fixar med sånt här så får min nuvarande jobba lite innan den blir utbytt till den nya, vars sista delar kom idag. Yep.
Dags att kavla upp ärmarna då! Fast bara rent bildligt talat, för jag har en t-shirt på mig.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos