fredag 16 augusti 2013

Investeringar i fin förvaring:

vid tangenterna: Jessica kl. 17:55
Den här sommaren har jag lagt lite extra pengar på två förvarings...kärl? Är det samlingsnamnet? Haha. I dunno. Anyways. I början av sommaren skaffade jag den här fina hattasken för mina bikinis (det kan jag redan ha nämnt):
hattask, bikiniförvaring, förvaring, bikini, home, decor, storage, girly

Och lite senare skaffade jag den här burken till mina Tassimo-kapslar, efter att ha blivit inspirerad av storasystern som har en liknande fast fyrkantig variant (den fanns inte kvar när jag köpte denna):
Tassimo, coffee, coffee addict, good stuff, kitchen, girly, pretty, sweet
Jag har inte ångrat de där extra slantarna en enda gång - det är ju så mycket roligare att plocka fram en bikini eller välja en dryck när man har dem i något som man blir glad av att se på! Dagens visdomsord. Heh.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos