torsdag 1 augusti 2013

Bättre.

vid tangenterna: Jessica kl. 15:30
Idag jobbar jag natt (9 to 5 - fast inte dagtid som den bortskämda Dolly), om man kan säga så? Men ni hajar. Sedan är det leeedig heeelg! Och det ska ju bli kanonväder imorgon enligt prognoserna, så det verkar som vår plan med en dag på straaaandeeen (sjunger som Ledin-låten) kan få gå i lås! ;)
Jag har bunkrat med lite frukt och aloe vera-dryck till inatt och känner mig ganska lugn jämfört med tidigare nattpass. Det kan bero på att jag bara har den här natten den här veckan, så att jag borde kunna "komma ikapp" ganska snabbt med sömn igen. :)

Vidare: Jag blev lycklig som ett litet barn när vi handlade och jag fick syn på YOLLIBOX i frysdisken. Som jag väntat på att de ska hitta till Nynäs! Det är alltså svensktillverkad frozen yoghurt och den är så gooood! ♥ Nästa gång måste jag testa choklad... Och citrus! Fast den såg jag inte idag. Hoppas de tar in den.

Och så: Min telefon är färdig på verkstaden och jag ringde Tre-butiken i Haninge och frågade om de hade möjlighet att skicka den hem till mig, så att vi sparar in soppan för ytterligare en t o r till Handen enbart för att hämta den. Det var inget de brukade göra, men det gick att ordna. Så imorgon eller på måndag har jag min älskling i min hand igen och förhoppningsvis så FUNGERAR DEN som den ska nu! (peppar peppar)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos