söndag 11 augusti 2013

Om ni letar efter något upplyftande så kan ni hoppa över detta inlägg.

vid tangenterna: Jessica kl. 16:18
Jag tror sommaren tar ut sin rätt på oss den här helgen för vi har sovit mer än vanligt både igår och idag. Idag vaknade vi inte förrän 09.50 och då hade jag kunnat sova en stund till om det inte vore för att vi båda ogillar att sova bort halva dagen. Så. Trött.
Mina jobbnätter + Visbytrippen och Tobbes första vecka efter semestern tog all energi och nu är jag dessutom lite orolig över att jag börjar få någon sommarförkylning, jag känner mig inte helt hundra liksom. Framförallt är energin körd i botten och då brukar jag ha lätt för att dra på mig saker. 

Jag känner mig lite som Ior. Det säger väl allt?

Jaja.
Vi var hos Snigel (Niklas) och Camilla igår och grillade. Det slutade med att vi satt och planerade en kräftskiva hos dem om två veckor. ☺ Jag är ansvarig för bålen. Det är mitt område som jag känner mig trygg med. ;) Idag svängde vi förbi hos dem innan vi handlade, de fick våra solstolar som ändå bara stått uppe på vinden i en evighet. Jag körde! Och både jag och Tobbe (och bilen?) tyckte att det gick bra, trots att det var några månader sedan sist. Men det sitter ju i kroppen nu: Jag kan köra. Det är vanan och teorin som behöver slipas. Nu när jag inte har något annat att plugga i höst så ska jag fanemej ta tag i det där förbannade körkortet. I WANT IT. Har typ aldrig längtat så efter det som nu. 

Hejdå.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos