måndag 29 april 2013

Måndag

vid tangenterna: Jessica kl. 13:48
Alltså. Det blåser så mycket att jag på riktigt blir störd av att höra på det medan jag försöker förstå mig på SQL. Det låter som om taket ska slitas av huset. Schluuut nu!

Jag tog ner min tygväska som jag har mina bikinis i från vinden igår och imorse provade jag några underdelar. Jag har precis avslutat Bodylicious 3-veckors bootcamp och förra veckan var det som om någon tryckte på en knapp och jag började helt plötsligt se att det har börjat hända grejer i/på kroppen. Därför kunde jag inte låta bli att ta med bikinisarna när jag och Lilly var uppe och hämtade Barbie:sarna - och det syntes definitivt skillnad när jag provade dem idag eftersom jag inte haft dem på ett år. GÖTT MOS, som man säger. Hur mycket har jag inte kämpat med min rumpa genom åren? Och benen? Det är verkligen mitt problemområde. Och nu har det liksom hänt mer på 3 veckor än på 5 år. OCH JAG ÖVERDRIVER INTE ENS! Jag tänker förstås bara reboota - jag är inte klar nu, liksom. Så idag började jag om. Tre veckor i taget. Yes. GladTjej.nu.

Och imorgon ska jag och min prins iväg på en väldigt mysig grej för att fira vår 6-årsdag, men det avslöjar jag inte nu;) Men jag längtar!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos