söndag 14 april 2013

Fullspäckad (mage och) helg.

vid tangenterna: Jessica kl. 22:04
Oh, små krokusar, så många bilder av er som postats på bloggar, instagram-feeds och facebook den senaste veckan! Och jag gillar dem alla. Och avundas dem som hittat sin första tussilago. Men nu kan väl våren få sparka igång på allvar? Den har lite att ta igen.

I fredags (TOBBES FÖLSEDAG!♥) spenderade jag första halvan av dagen med att baka. 
Jag bakade mina första helt egengjorda hallongrottor och de blev kanske inte så snygga, men goda.

På lördagsmorgonen hade jag ställt mitt alarm på 07.00 eftersom vi hade massor att göra innan vi skulle få fikagäster till kl. 13, bland annat skulle jag köra pilates före frukost. Jag snoozade dock till 07.40, för den här gosbollen låg på min ena sida och hans fina husse på min andra - och vem vill inte ligga kvar och mysa lite då?

Dagens firande till ära passade jag på att ha klänningspremiär för i år. Jag smackar på med lite snygga filter för att dölja hur blek jag är, heheeeee. Klänningen är från H&M.

Fikelifik♥

Idag hade vi svärisarna, Tobbes mormor och Jonas, Emely och lille Wille (William) här på middag. De åt oxfilé som Tobbis fick igår av sina morbröder & co och jag åt lax. Det var jättemysigt! Vi är så glada över vår fina helg, Tobbis har blivit firad i dagarna tre nu så han är nöjd;) Och vi är mätta för typ tre veckor framöver.



0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos