tisdag 9 april 2013

Naken, rädd och exposed

vid tangenterna: Jessica kl. 21:38
Nu har jag lämnat min älskade phoney till Kerstin. (Därav rubriken.) Har jag tur så har jag den klistrad i min hand igen redan imorgon kväll, men till dess får jag klara mig med min gamla Xperia Arc. Som ju som bekant är lite små-koko, vilket var skälet till att jag bytte. Men jag kan messa och ringa med den utan problem i a f. (... vilket är det jag typ gör minst med min telefon.)

Nu överväger jag allvarligt att förflytta mig till sängen. Jag blev så trött efter Simpsons...
Jag skulle vilja bli klar med det som måste bli gjort den här veckan senast på torsdag, för jag skulle vilja ägna mig helhjärtat åt att baka och greja lite här hemma på fredag eftersom vi ska ha fölsedagsfika för Tobbis här på lördag. Just nu försöker jag få till en programkod som inte riktigt gör som jag vill riktigt än, för tillfället ser resultatet ut såhär:
Ni kan ignorera orden (alltså "Nummer" och "Gånger två"), det är bara mina tillfälliga "anteckningar" och ska inte vara med i slutresultatet, haha. ;) Tänk er nu att varje tal ska få en egen ruta och i den andra kolumnen så ska det x2 redovisas. M a o: Det ser inte ut som eller gör vad jag vill att det ska göra ännu. Förresten så ska nr 0 inte vara med heller, för den delen, slår det mig nu.
Kanske borde blogga om alla mina programmeringsuppgifter (just det här är webbserverprog.), det kanske inbjuder till eureka-moment? Heheee...
Jag längtar till den dagen de här uppgifterna får mig att skratta åt dess simpelhet, just sayin´.

update 130411:
Det skulle dessutom vara UPPHÖJT i två, alltså x² - inte multiplicerat. Hahaha. Kände att jag behövde inflika det.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos