onsdag 3 april 2013

Workingpants on!

vid tangenterna: Jessica kl. 10:24
cosy pants, home studies, navy blue, print, kitchen
:D

Jag är så sjukt ofräsch i just denna stund att det är sorgligt... fast härligt ändå, haha. Det slog mig att det bara är knappt två månader kvar av detta mitt inledande plugg-äventyr och jag måste fan se till att njuta av att kunna "gå till skolan" i mjukisar, skitigt hår, osminkat och post-påsk-finnigt fejs och tofflor. För jag kommer sakna det när jag drar på mig uniformsbrallorna igen till sommaren! (Förhoppningsvis blir det bara över sommaren åtminstone - om planerna fortskrider som jag önskar.)

Anyways - skälet till att jag är så ofräsch är att jag helt enkelt måste prioritera att komma igång med mina uppgifter och att duscha och greja tar sin tid. Jag är på riktigt fan frustrerad över att jag aldrig kan bli klar på mindre än en halvtimma - och isf är jag jävligt snabb. Arggghhhh.
(Om du är kille och läser detta - youtuba Jenna Marbles "Things boys don´t understand".)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos