tisdag 2 april 2013

Bra saker, 2:a april 2013

vid tangenterna: Jessica kl. 13:26
- Måndag fast det är tisdag. Ni hajar: Det är tisdag fast det känns som måndag. Vilket betyder att åtminstone jag kommer att ligga en dag efter i huvudet hela veckan fram till helgen, som kommer att komma som en överraskning (typ).

- Årets cykelpremiär. Jag plockade ut cykeln från cykelrummet idag, hittade dessutom en grym pump därinne så nu är cykeln välpumpad som Dolph Lundgren. Misstänker att pumpen tillhör föreningen... annars snyltade jag helt enkelt på någons egendom. Men om den bara ligger där så kan man ju inte förvänta sig att ingen ska dra nytta av dess förträfflighet?
Älskar känslan av att cykla när man har gått överallt hela vintern. Man ba svisch svisch nerför backen och gatan fram. Weeeeeee-eeee.

- Framförhållning med middag. Jag hatar att komma på idéer till middagar. Det är typ det värsta jag vet. Att LAGA maten är okej, men att försöka hitta på något kul som man inte åt igår eller i förrgår är THE WORST. Så nu är jag sjukt nöjd för jag har både fnulat ut och handlat för middag både idag och imorgon. Boo-yah!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos