söndag 7 april 2013

En fin känsla i magen

vid tangenterna: Jessica kl. 22:13
happiness
... som jag inte känt på väldigt länge. Jag vill INTE ropa hej innan jag är säkert över bäcken, men kanske kanske kanske håller jag på att komma tillbaka igen. It´s a work in progress, for sure.

Det har varit en underbar helg faktiskt. Och det ordet är inte något jag använder med sådan övertygelse särskilt ofta. Men den här helgen inleddes starkt med mina finaste (trots mobilskärmen), förstärktes med roligt häng med Tobbis och Lillyn och avslutades med en grym filmkväll i form av "Argo". Den var väl värd den där Oscar´n för Bästa film. (Alltså, med betoning på "väl". Slog mig att det kan tolkas fel.) Jävlar vad spännande det var. Min puls var typ uppe i panikhastighet i en timma efteråt. Se den!

Update 22.26: 
Förresten! Kom på att vi såg "Gangster squad" i fredags kväll. Även den var grym - men å andra sidan så är väl typ allt som inkluderar mr Gosling fantastiskt att beskåda? Och igår, med Lilly, så tittade vi på "Modig" och "De fem legenderna" och vi alla tre gillade dem. Bäst var nog Modig ändå - både jag och Lilly grinade lite. Hahaha. ;)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos