måndag 22 april 2013

Gölsnight, Barkaby och Nike-rus

vid tangenterna: Jessica kl. 13:22
Helgen kan sammanfattas såhär:
Lördag: Tjejmiddag med LE GÖLS (aka Lina, Maria, Hanna, Malin)! Det var inte igår - och det innebar även en ny bekantskap med fina Sara. FINA TIDER!

Söndag morgon: Lite trött tjej (jag) äter min bästa återställningsfrukost = Massor av te och så rostat bröd med ost. Vilket förvisso är min frukost nästan varje dag - men sådana här morgnar är det EXTRA viktigt med det där rostade brödet och osten.

... och Puffis McFluffis njöt av solen.

Vid 10.30 plockades vi upp av Bengt & Anna-Lena för att färdas mot Barkaby. Vi var där nästan hela dagen och var nog inne i stort sett alla butikerna, men min vistelse kan sammanfattas med Waynes-lunch och total NIKE-MANI. Alltså. Så billigt. Allt. Jag dog och kom till träningskläder-himlen.
nike air max

nike, workout gear, shoes, running, shorts, capris

nike shorts, colorful

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos