torsdag 25 april 2013

Tis... Torsdag.

vid tangenterna: Jessica kl. 11:38
Jag var på väg att skriva tisdag i rubriken. Jag är lite vilse i pannkakan den här veckan och mycket beror nog på att Tobbis har jobbat natt 3 ggr och därför jobbat hemifrån större delen av tiden. Han var på plats på jobbet i tisdags och så ska han dit imorgon - vilket är bra för då får man åtminstone en riktig fredagsfeeling ;)
Idag är jag trött som tusan, jag vet inte riktigt varför. Jag sitter dessutom och försöker få till bra svar till VN-uppgifterna (typ VG-uppgifter för oss oldies alltså) om databaser men jag är så trött att hjärnan liksom inte kan ta in informationen och omformulera den till vettiga meningar.
Men jag har i a f vilodag med träningen och jag ska faktiskt till frissan om 1,5 timma PLUS att det verkligen är vårväder ute idag och blåsten som har härjat hela veckan äntligen verkar ha lugnat ner sig lite. Och på det så har jag just beställt en jeansjacka som jag velat ha hur länge som helst men som jag trott inte skulle komma in på lager igen på webshopen. Nu är den dock på väg till miiig! :) Knepigt med onesize dock, det kan verkligen bli hur som helst då. Annars får den åka tillbaka - det är inte mer med det!

Aja. Databaser igen då?

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos