torsdag 11 april 2013

Bra saker, 11:e april 2013

vid tangenterna: Jessica kl. 11:12
- Återförenade och lyckliga. Ett dygn isär var smärtsamt men hanterbart. Nu är jag och min S3:a tillsammans igen!☺☺

- Träningsvärken, åh den träningsvärken. Joggade/pw:ade på löpbandet i 30 min innan jag körde Ben & Armar/Axlar-passet från Bodylicious Bootcamp igår. Jag insåg efter ungefär halva passet att den där joggingen inte var nödvändig - passet i sig självt dödar dig. Idag stapplar jag fram som en nybliven fånge i ett herrfängelse. Tack och lov är det vilodag idag.

- Snart redo att lämna in veckans uppgift i webbserverprogrammering. Tack vare hjälp från min privata stödlärare (haha) Stefan som snällt och sakligt förklarar hur och varför mina koder inte fungerar och sedan hjälper mig att lösa det. Han är en klippa. Så jag ska snart lämna in uppgiften och därefter ta mig ner på stan för att hämta ut den sista av Tobbes presenter som äntligen har anlänt. Sedan ska jag slå in allt och skriva lite inköpslistor för morgondagens bak. BRA.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos