fredag 19 april 2013

F R E D A G !

vid tangenterna: Jessica kl. 17:19
Bodylicious, hantlar, smartshake
Jag inledde dagen med före-frukost-promenad och efter frukosten var det dags för Rygg/Bröst och mage-passet från Bodylicious Bootcamp:et. Jag ville testa min tabata-app som jag köpte för några dagar sedan, så efteråt körde jag tre set med tre olika övningar, bland annat burpees. Att man ens utsätter sig själv för det frivilligt måste vara ett tecken på att man är en självplågare, men efteråt känner man sig ju jäkligt vass. Har typ varit stolt över detta + nöjd med mina väl spenderade 8 kr eller vad det var appen kostade hela dagen. ;)


Annars har jag haft en lugn och avslappnad fredag, jag fick iväg min sista uppgift för veckan igår så jag har kunnat ta helg lite tidigare. Men snart kommer Tobbis hem och det är då det riktiga fredagsmyset börjar! :D

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos