tisdag 12 februari 2013

Semmel-rusch

vid tangenterna: Jessica kl. 12:21
Vad gör man inte för att haffa två Müllers-semlor liksom... Du köar snällt med alla andra semmelsugna, det är vad du gör. Jag tyckte att jag var smart som gick ner på stan vid halv elva, men det var kaos redan när jag kom, haha. Men så är ju deras semlor värda att köas för också, det förnekar jag inte. Värt att trotsa svullna halsar och feber för!

Jag fattar inte vad det är med mig och baciller just nu alltså, sedan jag blev sjuk där innan jul så kan man typ räkna dagarna jag känt mig helt frisk på en hand. Den här gången känner jag mig dock inte så hemsk, men jag har likt förbannat feber och är rejält svullen i halsen. Sadface.

Jag tror en semla är typ bästa medicinen. Jojomen. Synd att jag måste vänta ända till ikväll med den! Tobbe får skynda sig hem. Hehe.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos