tisdag 5 juli 2011

FILMTAJM?

vid tangenterna: Jessica kl. 22:38
Filmdags men oinspirerad? 
Här är några vi sett den senaste tiden.
Riktigt rolig spinoff till "Forgetting Sarah Marshall". Sjuk humor men inte så att det går över gränsen och blir irriterande (vill ni se en sådan film? Se "Due Date". Inte ens Robert Downey Jr lyckades rädda den.), utan bara... apkul. Hur kan man inte falla för Russel Brand? Hihii.



Jag fattar inte hur den här kan bara barntillåten, för tro mig - killarna på typ 11 bast som satt bakom oss med sin pappa höll typ på att skämmas ihjäl... när de ens fattade de grova skämten. 
Med det sagt: Även denna fick mig att skratta. Mycket. Men så har jag ju också en humor som präglas av svordomar, snusk och allmän idioti. ;)


Jaa, i fredags såg vi den ÄNTLIGEN. Och precis som jag förväntat mig så älskade jag den - och Tobbe var rastlös till tusen. Men vilken underbar, rörande berättelse. Se den och uppfylls av kärlek.

Dessutom har ju äntligen Black Swan kommit på dvd nu! Köp, hyr, SE.


2 kommentarer :

Nathalie on 11 juli 2011 kl. 20:45 sa...

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEEH, Get Him to the Greek är så sjukt kul. HAHA dog av garv när jag såg den. SJUKASTE!

Jessica on 29 juli 2011 kl. 00:33 sa...

Älskart;D

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos