torsdag 12 maj 2011

Yaaay, it´s alive!

vid tangenterna: Jessica kl. 12:05
Bloggers inloggning har legat nere nu på morgonen. Det verkar vara ett genomgående tema just nu med strulande bloggdomäner. Apjobbigt!
Jag hade inte ens något planerat inlägg, men bara vetskapen att jag inte KAN blogga om jag skulle vilja det är stressande. Stört.

Under tiden jag inte kunnat blogga så har jag pysslat med småsaker på datorn. Kollat igenom bilder och blivit sugen på att göra en fotlänkstatuering á Nicole. Vilket jag förvisso haft som en liten tanke i bakhuvudet så länge jag kan minnas [läs: så länge som Nicole har varit min fejvo, dvs de senaste 6 åren åtminstone].
Fötter är ju så fula i allmänhet att alla förbättringar är välkomna, liksom. Det faktum att foten knappast är mitt favoritställe att tatuera rent "bekvämlighetsmässigt" (det ordet hittade jag just på, va?) är en mindre betydande faktor.
Fast jag skulle nog ha en annan symbol än korset. En fjäder kanske? ;D

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos