måndag 16 maj 2011

Friiiiiid.

vid tangenterna: Jessica kl. 16:09
Äntligen hemma igen och avnjuter min första ORDENTLIGA kopp te för dagen, det vill säga hembryggt i min Magic Tea Maker. Aaaahhh. Lycka är en kopp med gott te.
(sa den uråldriga gumman och blickade ut över havet)


Hade ett gulligt litet paket som väntade på dörrmattan när jag kom hem; ett par nya kompisar från brillor.nu, nämligen dessa:
Jag gillar dem extra mycket för att de påminner om de som Nicole har här, och jag har velat ha något liknande i flera år. Och så äntligen dök de upp, bara sådär. Taaa-daaaah!

Vi ska äta spenatsoppa till middag idag. Med ägg och bacon till. Det kommer sitta som en smäck.

2 kommentarer :

Jenny on 16 maj 2011 kl. 23:06 sa...

Tror jag ska köpa en teamaker imorgon eftersom min dubbelbryggare is no longer with me=(

Jessica on 17 maj 2011 kl. 13:00 sa...

Du kommer inte ångra dig! :)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos