tisdag 17 maj 2011

Snaps! [dvs snapshots, inte den drickbara varianten]

vid tangenterna: Jessica kl. 15:06
klicka för större!
1. Här ligger Lizzie och kråmar sig det bästa hon kan. Hon ville nog bara att jag skulle få chansen att visa upp hennes nya tjusiga halsband. Kolla in hennes ulliga päls på maaagen! Världens mjukaste päls. Nussidussidååå.
MEN det som jag osökt främst tänker på när jag ser den är ett mörkt trägolv i en viss lägenhet... Som kontrast till våra nuvarande apfula plastmattor.
Japp, jag kan ju deklarera här och nu att vi officiellt är på bostadsrätts-jakt. Från att bara sitta och kolla och finurla på det så ska vi börja ta tag i det på allvar nu. Med allt vad lånelöften och annat heter. Fast jag kommer nog vara ganska tyst om det här... jag är ju livrädd för att jinxa hela grejen. Men när stora grejer händer, då vet ni ju att ni får veta. :)

2. Jag grävde fram min gamla Susanne Lanefelt-dvd idag! Fa-aaan vad de där övningarna KÄNNS. I avsnittet med magövningar så tänker jag alltid att det är tur att hon faktiskt bara är på tv´n och inte på plats med mig, för om hon varit det hade jag velat döda henne. Så jävla ont gör det. Men det är effektivt som satan. När jag var som mest deffad för några somrar sedan så var det tack vare den här dvd´n som jag körde med varje dag som jag vilade från gymmet. 
Visst ser hon grym ut? Jag lyckades verkligen fånga hennes uppmanande fejs. Ohhjähh. Susanne äger.
Om man bara kommer över känslan av att känna sig SÅ JÄVLA LÖJLIG när man står framför tv´n och gympar (hahaha, älskar det ordet. Så jävla 80-tal.) så är det faktiskt ett bra sätt att forma kroppen. Gympingfolket hade ju verkligen sjukt snygga kroppar... de mindre snygga trikåerna till trots.

3. Vi åt ju spenatsoppa igår. Jag ÄLSKAR spenatsoppa. Äter det alldeles för sällan. 
Och så ser det fint ut också. Färglatt. Trevligt.

4. Såhär ser jag ut när jag ska GYMPA. Hahaha. Ordet... Ja, bortsett från solglajsen då, de har jag för att dölja mina trötta ögon på bilden.
Linne med inbyggd bh och shorts. Bra gympingkläder.
Susanne har en mer uppstyrd look, dock:
Jag älskar hur hon alltid har håret slickat bakåt i den där hästsvansen/knuten. It´s her thaaang, liksom.

Nu ska jag skutta ner i tvättis för att förflytta kläderna till torkis! Tjing tjing!


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos