onsdag 25 maj 2011

- AWAKE IS THE NEW SLEEP -

vid tangenterna: Jessica kl. 09:10
Gick upp tidigt för att hinna betala räkningar och äta frukost i lugn och ro innan jag ska till frissan klockan tio.
Igår kväll var vi på nya Pirates-filmen, "On stranger tides". Det BÄSTA med den var Harry Potter DH pt2-trailern som visades innan!! :D
Första gången jag erfor 3D-bio också. Hahah. Överskattat, måste jag säga. Faktiskt! Just hela hypen kring 3D-formatet känns så... 1996. Jag var helt lyrisk över Nintendo 64´s 3D-grafik då, liksom. SUPER MARIO SER UT SOM OM JAG KUNDE TA PÅ HONOM! WOOOAAAHHH!!
Det sista jag är intresserad av att äga är en 3D-tv. På allvar. Och då är jag ändå fairly tekniknördig.
Förresten så var de där jäkla glasögonen sjukt obekväma. De skar in där de vilade på örat och man får ju värsta skarpa gropen på näsan. Dumt att typ... göra bekväma låneglasögon?

Aaaanyways, filmen var åtminstone ett bra tidsfördriv för att tänka på något annat än det som tar upp min hjärna just nu. Ja, det har med lägenhetsköp att göra förstås. Say no more, för stunden.

Om inte annat så står detta biobesök för startsignalen på sommarsäsongen vad gäller bio! Älskar att gå på bio på sommaren:D Haha. 

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos