torsdag 12 maj 2011

Juice!

vid tangenterna: Jessica kl. 14:15
Jag älskar apelsinjuice. Kan verkligen snöa in på det i perioder.

Ehum. Jag börjar jobba om 1½ timma, öööuuuuffff. Jag är seeeeeeg. Eller... rastlös.
 Har frakten ikväll. Det är alltid som mest på torsdagar så det blir att kasta sig över det på en gång när jag är på plats. Men sedan är det heeeelg. :):)

Snart slår ekarna utanför oss ut. Då blir det som en grön vägg utanför vårt gavelfönster i vardagsrummet, så mysigt.
Såhär såg de ut underifrån förra sommaren:

Jag gillar ekar.
Ekar och juice verkar toppa dagens lista, då.

1 kommentarer :

Elin on 12 maj 2011 kl. 18:46 sa...

JAAAG MED!! Fy fan vad gott det är! Speciellt när man är bakis. Och på sommaren med is i... Mums ;)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos