fredag 6 maj 2011

FIT & SMART = GOOD STUFF!

vid tangenterna: Jessica kl. 23:56
Klicka för större!
Jag reagerade redan när jag hällde upp pulvret från påsen ner i shakern på att det var så fint, fint... eeeh, pulvriserat? Ja, det är ett väldigt fint pulver alltså - det får Nutrilett att framstå som grovkornigt. Efter att ha skakat och provsmakat så vågar jag först inte tro det - för jag får inga kväljningar eller ens grimasreflexer. Något måste vara fel?! Men efter att ha klunkat i mig halva så inser jag att jag inte ens har något emot att hälla i mig resten. Eftersom pulvret var så fint så blir konsistensen bättre än Nutriletts eller Naturdiets; Det blir nästan som en fluffig känsla i drycken om man skakar tillräckligt bra. 
Jag har jordgubbssmak och det smakar självklart (och ofrånkomligt, skulle jag vilja säga) konstgjort, men det smakar gott. Som såna där små milkshakes i tetra man kunde köpa när man var mindre som skulle smaka "jordgubbar med grädde", ungefär.
Självklart så är det en smak jag kan tröttna på, men eftersom den faktiskt är betydligt godare än alla de jag provat tidigare så vet jag redan nu att jag åtminstone inte behöver dra mig för att göra iordning min shake och dricka så fort som möjligt framöver.

Ytterligare ett plus som jag måste nämna är det faktum att Fit & Smart-serien är utformad för kvinnor, med andra ord är produkterna späckade med ännu mer bra vitaminer och tillskott som vi mår bra av att få i oss.

Jag drack min shake och åt ett keso-mellanmål någon timma senare och jag höll mig lääääänge på det. BRA GREJER, med andra ord. Jag är verkligen positivt överraskad (vilket jag försökte demonstrera på bilderna...).

2 kommentarer :

Jenny on 7 maj 2011 kl. 10:16 sa...

Kostar?

Jessica on 8 maj 2011 kl. 15:35 sa...

169 kr på Bodystore!

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos