tisdag 3 maj 2011

Åh tyyypiskt, typiskt, typiskt.

vid tangenterna: Jessica kl. 15:52
Hämtade ut mitt paket från Balders Hage idag, med GreenGate-kopparna. Blev aningens besviken när den första jag packar upp inte är någon av de som jag beställde. Efter att ha packat upp de resterande två - som var rätt mönstrade, tack och lov - och gått in och kollat på sortimentet på hemsidan så konstaterar jag att jag har fått en Elisa Beige istället för min Fia White. :( Wääääh. Den matchar ju inte alls färgskalorna som de andra kopparna går i, den är alldeles för murrig och grå, tycker jag. Fin, men fel, liksom.
Jag har iaf mailat webshopen och frågat om de kan skicka en Fia White fraktfritt eller något. Det är ju första gången jag beställer från dem, man vet ju aldrig vad man ska förvänta sig av olika kundservices. Alla kan ju inte vara lika underbara som Elevens, tex. Nåväl. Vi väntar och ser.

2 kommentarer :

Jenny on 3 maj 2011 kl. 16:00 sa...

Jag kan köpa den beiga av dig annars så kan du beställa en ny som är rätt=)

Jessica on 3 maj 2011 kl. 16:41 sa...

Haha får se vad de svarar, annars behåller jag den:)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos