torsdag 19 maj 2011

/ALL I WANT NOW IS A WHITE LIGHT MOMENT/

vid tangenterna: Jessica kl. 23:09
saker jag tänker på:


bilder via weheartit
♥♥♥
Nu blir det jobbhelg! Lördag och söndag ska jag utbilda Pulia i Bookit, hon ska jobba hos oss i sommar!! :) Wihoooo! Förvisso har jag semester hela juli (åhhh... det ska bli underbart. Semester...!!!!!) men lite hinner jag jobba med henne åtminstone. 

Jag passade på att titta in hos Bobon när jag var ute och gick idag. Tuva kryper som en galning nu! Stora tjejen, liksom. 

Nu ska jag krypa ner hos min prins och gosa järnet! I helgen ska vi på en lägenhetsvisning på min lunch. Waoawawaaaaawaaa. Ska bli spännande att se om den är lika fin i verkligheten som på bilderna på hemnet...
Jag tror tyvärr att jag kommer bli ännu mer hjärtekrossande kär i den. Det är ju livsfarligt det här.
Aja, GONATT!


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos