lördag 14 maj 2011

BUTTERFLIES IN MY TEA!

vid tangenterna: Jessica kl. 22:34
... eller nääe, bara på koppen.


Hur fin? FIN. Den följde med mig hem från Indiska förra helgen när vi var i Nyköping. JAG ÄLSKAR INDISKA. På sätt och vis är det kanske bra att vi inte har det i Nynäs, även om jag önskar det. Inte ens i Haninge. Och längre än så orkar jag ju inte ta mig, liksom. Duuuh.
Men å andra sidan blir det ju desto festligare varje gång jag är i Nyköping eller Visby och kan styra kosan dit.
Jag blir skitjobbig när jag går in i en Indiska-butik. Jag och Julia var helt hysteriska och gick runt och gjorde OHHH:anden och IHHPPP:anden i sann shoppingtourettes-anda förra helgen. Indiska och Kränku gör det med mig.
Eftersom jag precis köpt på mig ett gäng Greengate-koppar och knappast lider någon brist på koppar i allmänhet så tilläts jag bara köpa en (och det var ändå med en stor mycket suspekt huvudskakning från Tobbes sida) och hittills har den fungerat som prydnad. Ja. Så fin är den.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos