onsdag 4 maj 2011

FIT & SMART

vid tangenterna: Jessica kl. 13:55
Min stora fråga är: FINNS det en någorlunda (enligt mig) välsmakande måltidsersättare i pulverform därute? Jag har testat ett gäng genom åren men kan inte med handen på hjärtat säga att någon har levt upp till det epitetet.

Jag har spanat på Charlotte Perrellis kosttillskottserie några gånger tidigare och blev faktiskt väldigt entusiastisk när jag hörde om den innan den lanserades under det senare halvåret av 2010. Är det någon artist i Sverige som har en grym kropp så är det ju Charlotte!
Idag upptäckte jag att jag tycks ha tappat locket till min shaker igår, antingen på jobbet eller på stan. Oavsett så gjorde det att jag slog slag i saken och klickade hem den tjusiga shakern (det är tragiskt egentligen hur det enda som krävs för att jag ska bli köpsugen är att göra något i rosa) och en förpackning Quick Meal med jordgubbssmak.
Förpackningen är onekligen en tia av tio möjliga rent designmässigt... Återstår att se om smaken är densamma. How exciiitiiing!;)

4 kommentarer :

Unknown on 4 maj 2011 kl. 14:22 sa...

Nutrilett Blåbär, gumman! Kram

Jessica on 4 maj 2011 kl. 21:03 sa...

Jag får testa den nästa gång då!:)

Junitjej on 2 juni 2011 kl. 12:27 sa...

Smakar det gott? Funderar på att klicka hem den här produkten.

Jessica on 2 juni 2011 kl. 22:09 sa...

Det smakar bra! Betydligt bättre än exempelvis Nutrilett:)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos